מאמרים

תפוח בדבש- כל האמת על המאכל לשנה מתוקה

כמה מילים על תפוח בדבש לשנה מתוקה מתוקה  מכירים את הפתגם האנגלי- An apple a day keeps the doctor away? האמת? פתגם נכון. תפוח הוא מאכל מאוד בריא. ולא משנה איזה תפוח תאכלו, אדום או ירוק,

רימון בריא וטרי

במשך אלפי שנים הרימון שאנו אוהבים לאהוב בראש השנה, מככב כסמל לפריון. ואז הגיעו המחקרים המדעיים ומה התגלה לדעתכם? שהסבתא של הסבתא של הסבתא- צדקה! היום יודעים שנוגדי החמצון שהרימון עשיר מאוד בהם, בעלי השפעה

תוסף כורכום- לקחת או לא?

כולם מדברים על כורכום, ונראה שהוא "הקסם" החדש לטיפול בגוף. לאחרונה פנו אלי בשאלה האם הכורכום יעיל בצורת האבקה שלו לטיפול במערכת העיכול ומה המינונים..אז כהרגלי, אני עושה סדר בדברים ונתחיל מההתחלה: כורכומין, הרכיב הפעיל של

ערכים תזונתיים באבטיח

חשבתם שאבטיח הוא רק מים וסוכר? אז תחשבו שוב! כולנו יודעים שהוא טעים ומרענן, אבל מה שהרבה לא יודעים, זה שהוא גם תורם מאוד לבריאות ומלא בכל טוב!! האבטיח מועט קלוריות (רק 45 לכוס), ומכיל

ערכים תזונתיים במנגו- טעים ובריא בריא

אז למה מנגו? חוץ מזה שהוא טעים בטירוף, כמה כדאי לאכול ממנו והאם הוא גם בריא? נתחיל בזה שמנגו עשיר בטירוף בויטמין C! מנגו אחד ביום מכיל 100% מהצריכה היומית של ויטמין C. הוא פרי

פרוקטוז- ממתיק מסוכן

פגשתי ידידה שסיפרה לי שהיתה במכון לגמילה מסוכר, מאוד ידוע. שם המליצו להשתמש בפרוקטוז - סוכר פירות, כממתיק לקפה, עוגות וכולי. היא היתה מאוד מרוצה, כל כך בטוחה שהיא עושה את הדבר הנכון והבריא, ומאוד

Load More Posts