רפואה נטורופתית מודרנית

רפואה נטורופתית מודרנית מייחסת חשיבות גדולה לקשר בין מערכות הגוף, ומטפלת באדם כיחידה אחת שלמה.
לפי הגישה שלי, תזונה, צמחי מרפא, הומיאופתיה מודרנית (הומיאוטוקסיקולוגיה), אבחון וטיפול ביו-פיזי ממוחשב הם כלים חיוניים בשגרת הטיפול, המפתח לניהול מצבים קיימים, מניעת מחלות – והדרך להחזיר את השליטה לחיים.

תזונה

לתזונה יש השפעה מכרעת על בריאותנו, מכל היבט אפשרי, והיא כלי מרכזי בידיה של הרפואה הנטורופתית המודרנית. באמצאות תזונה פונקציונלית נכונה, טובה ומותאמת, ניתן למנוע מחלות ולטפל במחלות קיימות: אלרגיות, סוכרת, מחלות עור, יתר לחץ דם, עודף משקל, דלקות חוזרות, מגרנות ועוד.

אני מאמינה גדולה בתזונה פונקציונאלית. תזונה צריכה להיטיב עם האדם, בהתחשב בהעדפותיו הטבעיות. כלומר, להתאים את התזונה לאדם, ולא את האדם לתזונה.
לפי הגישה שלי ברפואה נטורופתית מודרנית, תזונה פונקציונלית היא כלי יעיל כדי להחזיר את השליטה לחיים, ולהצליח לנהל מחלות כרוניות ואוטואימוניות.

תהליכי הרזייה אישיים

כל אדם שמתמודד בחייו עם אתגרים בתחום המשקל, יכול להעיד על הרגישות הכרוכה בנושא.

כדי להצליח להביא את הגוף לאיזון מבחינת המשקל, אנחנו ניגשים למשימה משלל כיוונים, בו זמנית:
עם תפריט תזונה פונקציונאלי שמותאם באופן אישי ובחינת ההיבטים הרגשיים המלווים את המטופל באורח חייו היומיומי.

לפי הגישה שלי ברפואה נטורופתית מודרנית, אני מלווה את תהליך ההרזיה בשיחות, מפגשים, תמיכה עקבית, תוספי תזונה, טיפול במחלות נלוות, ייעוץ והכוונה.
אדם שניצב בפתחו של תהליך משנה חיים מעין זה מתמודד עם הרגלים, פחדים ואמונות, על עצמו ועל סביבתו, ואנחנו קוראים תגר על כל אלה ביחד, ומחזירים את השליטה לחיים.

צמחי מרפא

משחר ימי האדם תועד שימוש בצמחי מרפא. מחקרים מודרניים רבים ממשיכים לאשר ולהוכיח את יעילותם של צמחי המרפא, ואת חומריהם הפעילים שמשפיעים על המערכות השונות בגוף האדם: מערכת החיסון, המערכת האנדוקרינית, המערכת הוסקולארית ועוד.

מטרת הטיפול בצמחי המרפא היא להגיע לאיזון בין ההכרח להעניק טיפול, לבין הבקשה לתת לגוף לרפא את עצמו – מקסימום תוצאות במינימום התערבות חיצונית. בטיפול יעיל בצמחי מרפא ניתן להחזיר את השליטה לחיים, ולנהל ביעילות מחלות כרוניות ומחלות אוטואימוניות.

במשך אלפי שנים הוכיחו צמחי מרפא את השפעתם על גוף האדם והציגו סגולות ריפוי רבות. גם בימינו, צמחי מרפא ממשיכים לשמש אותנו, תוך בקרת איכות קפדנית.
בעולם קיימים אלפים רבים של צמחי מרפא מסוגים שונים, עם חומרים פעילים בעוצמות משתנות, ויחסי גומלין ביניהם. הכנת תרכובת טיפולית (פורמולה) מצמחי מרפא היא אמנות עדינה ומדויקת. מי שאיננו בקיא בחומרים הפעילים ובהשפעת היחס ביניהם על גוף האדם יכול לגרום נזק משמעותי.

ייעוץ וליווי אישי

בתהליך טיפולי כלשהו, ניהול מחלה כרונית, תהליך הרזייה, או בשינוי סדר העדיפויות בחיים, הדרך יכולה להיות מאתגרת, לעתים, ולא פשוטה.
אני כאן כדי לטפל, לתמוך, להנחות, ולכוון אתכם.

לפי הגישה שלי ברפואה נטורופתית מודרנית, אני קשובה למלים שאתם בוחרים להגיד ולסב-טקסט. הניסיון שלי לימד אותי להקשיב לסיפור אותו הגוף שלכם מספר. אני משלבת את המידע אותו אני מקבלת מכם ומהגוף – ומפיקה ממנו את הטיפול הכי טוב בשבילכם.

בסיום הטיפול, אפשר להמשיך ולקבל ממני שירות של ייעוץ וליווי אישי, בחיזוק הדרך ובהכוונה כיצד להחזיר את השליטה לחיים.

תוספי תזונה (אורתומולקולריה)

תזונה מגוונת ועשירה מספקת לגופנו את כל המרכיבים שהוא צריך, והעובדה הזאת נטועה בבסיס הרפואה הנטורופתית המודרנית. למרבה הצער, רובנו לא מקפידים על תזונה איכותית ועשירה – מחוסר מודעות לחשיבות הנושא או מהיעדר זמן ויכולת לעמוד בצריכת מזון מסוג זה, מידי יום. כתוצאה מכך אנחנו צוברים חוסרים תזונתיים של מינרלים וויטמינים, חומצות שומן וחומצות אמינו חיוניות. אני ממליצה, בהתאם לצרכיכם ובמינון המתאים לכם, על נטילת תוספי תזונה כחלק מהטיפול הפעיל, שמאפשרים להחזיר את השליטה לחיים.

הומיאוטוקסיקולוגיה (הומיאופתיה מודרנית)

העולם המערבי המודרני מציף את הגוף שלנו בטוקסינים (רעלנים) בקצב מסחרר: הסביבה ואיכות האוויר שאותו אנחנו נושמים, המזון, חיידקים ונגיפים, תרופות וסמים ועוד, ועוד. הומיאוטוקסיקולוגיה היא שיטת טיפול שמתבססת על חלק מעקרונות ההומיאופתיה הקלאסית, ומאחדת בין המדע הקונבנציונלי לבין ההומיאופתיה.

הגוף שואף להיות במצב של איזון תמידי, הומיאוסטזיס. מערכות ההגנה השונות מאפשרות את זה, ומתקנות כל נזק או סטייה כדי לחזור למצב של הומיאוסטזיס. גורמים שמוציאים את המערכת משווי המשקל נקראים רעלנים (טוקסינים). נוסיף על כל אלה גם את האלמנטים שמשפיעים על מצבנו הנפשי: מתח, עצבנות והרעלנים שהגוף מייצר בעצמו.

תרופות הומיאוטוקסיקולוגיות משלבות מרכיבים מעולם הצומח, החי והדומם: מינרלים, יסודות כימיים, צמחים ועוד.
תרופות הומיאוטוקסיקולוגיות משפיעות לטובה על גופנו ובעיקר על מערכות סילוק הרעלים: הכבד, הלימפה, העור, הכליות וכו' – ומסייעות רבות להחזיר את השליטה לחיים.